Tel. nr.: +370 665 65266 El. paštas.: info@dimoda.lt
 

Grąžinimas ir garantija

Klientas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
Norint grąžinti:
  • Prekės pakuotė neturi būti pažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
  • Prekė negali būti pradėta naudoti ar bandyta naudoti.
  • Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.
 
Klientas gavęs nekokybišką prekę turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu arba el. paštu ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.
Norint grąžinti:
  • Prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.
  • Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.
 
Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia el. paštu: info@dimoda.lt, išsiųsdamas užpildytą ir „Grąžinimo formą" (kurią gali užpildyti mūsų svetainėje paspaudę ČIA ).
Duomenys prekių grąžinimui: Grąžinimai priimami į Omniva paštomatus, paštomato į kuri turi būti pristatyta siunta: 
"Vilniaus NORFA Genių paštomatas, Genių g. 10A" 
 
Visais atvejais klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės savybėms ir kokybei nustatyti.
Po grąžinimo per 10 d.d. atgal į Jūsų sąskaitą bus grąžinami pinigai.